IOR – Impact of Relationships – Impactul Relațiilor - www.ior-project.eu

Prioritățile proiectului


Proiectul IOR se bazează pe o acţiune prioritară a programului Daphne III (Nr proiect: JUST/2011/DAP/AG/3255), care își propune să ofere programe educaționale direcționate și activități menite să crească înţelegerea copiilor şi tinerilor a impactului potențial negativ al noilor tehnologii, în cadrul domeniului de aplicare a programului de combatere a violenței, dar și de a proteja copiii ca potențiale victime. Prioritatea necesită proiecte de educare a copiilor și tinerilor cu privire la riscurile legate de noile tehnologii, dar şi furnizarea de soluții care au ca scop un trai în condiţii de bunăstare şi siguranţă.

Soluția oferită de acest proiect este, prin urmare, de a comunica direct cu tinerii. Impactul relațiilor este un proiect care creează o campanie coordonată prin sintetizarea şi utilizarea unui cadru ștințific comun, prin instrumente comune, de 27 de parteneri care acoperă toate statele membre ale UE. Instrumentele - un VIDEO scurt și pagini de rețele sociale de exemplu FACEBOOK – au fost identificate ca fiind cele mai bune metode pentru abordarea temelor de proiect.

În acest mod, putem oferi input-uri educaţionale deja folosite de către tineri, cum ar fi rețelele sociale, cu un conținut creat de animatori web calificați, astfel încât tinerii şi-ar putea susţine propriile idei printre ceilalţi tineri europeni. O echipă de profesionisti garantează calitatea mesajelor care trebuie transmise și natura adecvată a temelor abordate de parteneri, pentru a permite un set comun de orientări științifice și metodologii de lucru riguroase şi accesibile.

IOR doreşte să susţină schimbul și distribuirea de informații în cadrul proiectului, între țările și organizațiile partenere, dar şi experimentarea cu instrumente educative de comunicare. Activitățile proiectului deschid, de asemenea, o oportunitate pentru cercetarea și monitorizarea relației dintre tineri și rețelele sociale prin crearea de rapoarte de țară și declarații informative la nivelul UE.

 


Acțiunile proiectului


O campanie coordonată care vizează tinerii și care implică toate statele membre ale UE va conţine:

Producerea și difuzarea unui film animat scurt,
Crearea și animarea de pagini, conturi, profiluri pe rețelele sociale mai des utilizate (Facebook, Twitter, YouTube, etc), pe o perioadă de 12 luni, folosind toate limbile naționale ale partenerilor din statele membre ale UE,
Diseminarea rezultatelor proiectului prin forumuri publice naționale și internaționale, cum ar fi mass-media "tradiționale": televiziunile, radiourile, ziarele, revistele, etc,
Întâlniri aplicate legate de subiect, ca o metodă de a furniza informații care sprijină strategia de social media,

Utilizarea de mărturii atractive și incisive în măsură în care influențează, în mod direct, copii și tinerii, dar în avantajul grupului de activități al proiectului.